Monday, December 21, 2009

terharu....

ari ni awal pagi aku dah bangun...excited nak dapatkan bilik...mula2, aku gi pejabat,dpt la satu bilik aras 3...aku amik kunci n pegi la tmpt tu...alih2, dh ada org dah la...haiya...aku berpatah blk ke pej...kemudian aku dapat pulak bilik aras 4... aku check bilik tu...mcm kosong la...lega skit...lepas kelas,baru aku pindah bilik...aku angkut barang dr aras 6 ke aras 4...aku angkut sorang mulanya...tetiba auntie india yg duk cuci aras aku follow aku...aku heran jugak mulanya....tetiba lagi, die tulun aku angkat barang...mak ai...cam terharu la pulak...aku penah tulun die tahan lif masa die angkut smph...pastu die suh aku nek sekali lif tu...aku x nak la masa tu sbb busuk...pastu die suh aku tunggu kat bawah sbb nak tahan lif lg smntara die keluaqkan smph...aku lari terus...huhuh...isk3...jahatnya aku ketika itu...skg, die pulak tulun aku...aku sangat terharu dan menyesal sbb aku wat lagu tu kat auntie india tu...isk3....ini adalah malam pertama aku di bilik baru...semoga semuanya akan menjadi terindah utk sem terakhir ini...insyaAllah

2 comments:

  1. ko baru tau ke sue..aku da lama taw dia baik la..penah gak tulung aku..even diorg busuk tp hati wangi..keh3~sori la aku x tulung, kuar la..hehhe..amacam rumet?okeh ke tdk?

    ReplyDelete
  2. banyak la...bila nak suh angkat barang semua lari...cam ni la kawan...

    ReplyDelete