Saturday, December 5, 2009

lost...

aku nak tanya...apa perasaan anda apabila anda mengetahui bahawa org yang anda pernah sayang dulu dan mungkin masih ada sisa baki sayang itu bakal berkahwin tidak lama lagi??...hmmm...susah nak ungkapkan kata-kata bukan??...aku tetiba tertanya-tanya soalan ni...n suddenly lost...lost of words, lost of feeling...halamak...dlm hati...hantu betui mamat tu...nak aku hempap-hempap dgn batu sepuluh tan...tp nak marah kenapa??sebab kita pernah syg die dulu??or dlm hati...kenapa bukan aku??sayu... sedih...tp kenapa nak kena sedih??isk...isk...last-last...harap die bahagia ler...

2 comments:

  1. yeah..kita akan bahagia kalu nmpak dia bahagia..
    ada cinta untukmu yang Allah belum lagi berikan padamu..bersabarlah dan percaya pada Qadha n Qadar Nya ;)

    ReplyDelete
  2. heheh...aku bersabar menunggu cinta sejatiku... yg penting bukan mr roller

    ReplyDelete