Wednesday, December 30, 2009

please do try...

aku x tido lg sebab ada kerja yg perlu diselesaikan...dan pada masa yang sama, aku tgk one tree hill s6...aku suka sangat cerita ni sbb macam2 pengajaran dapat and at the same time cerita ni penuh meaning...kadang2 aku nak jadi salah satu watak dalam cerita ni...watak yang mencuba yang terbaik dalam membahagiakan orang...selalu melepaskan sesuatu untuk menggembirakan orang yang disayangi walaupun mungkin it might be so hurt...tapi di wajahnya hanya kelihatan kegembiraan...dalam dunia sebenar mungkin susah untuk menjadi watak ni...xdak manusia yang nak org len saja gembira...die jugak nak gembira macam orang lain...mungkin nak disebut selfish tapi ini adalah kebenarannya...so bolehkah aku menjadi watak ini??apa yg penting tidak rugi kalu anda tgk one tree hill sebab u will luv it...ehheh

No comments:

Post a Comment