Sunday, December 13, 2009

perjalanan pulang ke utm..

aku bertolak dgn kengkawan aku satu keta dari kedah ari ahad pukul 2 petang lebih kurang...dalam perjalanan tu mmg banyak sangat keta...isk...aku x tau la pasaipa smp lagu tu...nak kata dah abes cuti sek...belum...ada perayaan pun x dak jugak...agaknya orang malaysia ni dah suka bercuti di atas jalan raya kot...hehehe.. pas behenti kat sungai buloh semayang isyak ngn magrib...tetiba driver tersalah masuk jalan..huhuh...kiteorang tersesat la polak kat dlm kl...xpa la jugak...blh melawat2 kan..tetiba lagi..dlm kui 10 mlm masa tu...kiteorang singgah putrajaya..heheh...mcm la x dak kelas esoknya...ni la antara gmbr aku kat putrajaya...






smp kat utm lebih kurang kui 2.30 pg...huhuh...dengan x dak kunci biliknya...aku terus merempat di bilik orang...hehehe...dan paginya...pegi kelas tanpa pakai baju kurung sbb semua baju kurung dlm bilik...

No comments:

Post a Comment