Monday, January 4, 2010

2010

masuk taun ni...aku belum tuleh blog lagi ek...sebab aku sibuk bercuti kat umah...semua benda aku lupa dah...aku ingat umah saja...ngehngeh...taun ni aku pun x tau apa nak jadi...tp aku harap kehidupan aku akan menjadi yg terbaik la..aku nak parents aku bahagia,kawan-kawan aku gembira...

taun ni jugak akan menyaksikan sama ada termakbul untuk aku bertemu kembali budak2 paderem...kemudian, kak aku akan berkahwin atau tak...aku akan bekerja or belajaq...kot2 ada sepupu aku nak kawin ka x tau lg la...

pasai aku x tau la ada kelainan ke taun ni...kena bersabar yea....status masih single n available...masih tinggi dan kurus jugak...heheh...muka pun masih x licin lg pun...huhuh....

k la...diharapkan taun 2010 menjanjikan sesuatu yg bermakna yea...dan taun 2011 mesti berlaku sesuatu...heheh...perkataan "mesti" yg x leh belah tu...sebab...tut

No comments:

Post a Comment