Monday, November 30, 2009

end..

hari ini...mlm ni...aku end lg satu perkenalan singkat...tak tau kenapa aku suka melepaskan org yg aku suka...sentiasa aku fikir bhw aku tidak akan sempurna utk die.. lebih baik aku dgn diri aku sendiri...aku sendiri tak paham kenapa aku wat gitu...i'm not a loser...dlm diri aku...sentiasa berpesan...sekali aku melepaskan jika dia kembali pada aku...maka itu takdirku...jika tidak...maka itu yang terbaik untukku...

semoga dia akan menemui apa yg dicari....aku gembira jika org yg aku sayang gembira... tidak perlu fikir tentang aku kerana aku bkn sesiapa...bkn sesiapa...

2 comments:

  1. susah nk gmbira jika org yg kita syg gembira dng pilihan hatinya..angt payah jugak melepaskan org yg kita syg...knp kita susah nk dpt org yg kita syg..mgkin dia bukan utk kita...sngt perit jg bila cnta hanya bertepuk sblh tngn...tp knp kt ttp degil bersabar dan berharap satu hr nnt dia akn jd milik kt...entah...harap dipertemukan dng insan yg sepatutnya walaupon bukan yg diimpikan..redha dng segala ketentuan..
    sue....jom cr jodoh sesama...hihihi

    ReplyDelete
  2. hahha...cam mana nak cari sesame...aku x tau mung siapa...huhu

    ReplyDelete